Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Lindah - 10 juni 2010 06:09

Jag satte mig nyss upp i sängen, första gången sen jag vaknade, vaknade som tidigast fyra... Sen har jag vaknat av & till, just nu är klockan strax efter sex..
Men när jag är nervös är det alltid svårare att sova som jag ska, vilket är lite synd, för det är oftast dom gångerna som jag verkligen borde sova för att orka hela dagen..
Men jag får väl ta mig en tupplur mitt på dagen eller nå för att orka med hela tiden..

Jag har faktiskt en stor klump i magen just nu, det är en mäktig känsla fylld av rädsla, lycka & alla känslor däremellan.
Idag är det den dagen jag har längtat efter i en evighet, men nu är jag inte längre säker på om jag verkligen vill ha den här dagen här..
Jag har inte förstått än att jag faktiskt ska ta studenten om ett antal timmar, jag har inte förstått det, eller jag kanske bara inte vill inse det?


Tårarna kommer rinna som aldrig förut idag, att lämna min klass är någonting som jag verkligen inte vill göra, det är den mest underbaraste klassen som finns, seperations ångesten kan nog vinka lite hej till mig tror jag...


Att stå där på trappan idag, sjunga våran sång & sen bara gå till Ohnbacken, sen är allting över. Alla dessa år i skolan är nu äntligen slut, som jag längtat i alla år, men nu, vad händer sen, vart ska jag bo, vad ska jag göra, vad gör alla andra?


Nu ska jag klä på mig, dra på ett leende på läpparna, fixa till de som ska fixas här hemma, sen blir det en redig Champange frukost hemma hos mig.


OP07 idag gör vi denna dag oförglömlig, denna dagen är till för oss & vårat slit, äntligen kommer resultatet fram för allting vi gjort.
Tack för dessa tre underbara år, utan er hade jag aldrig klarat av allting.


Tjingtjing / L Student 2010

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards