Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Lindah - 12 maj 2011 11:57

Tjabba tjena hallå!

Just nu sitter jag hemma hos Johnna, hos sitter och stickar flitigt! Men dom är lite dumma mot henne och ramlar av ibland, så då får jag försöka att rädda dom åt henne, går ganska bra i alla fall. Jag är inte heller så bra på att rädda maskor i nöd, men jag försöker, och försöka är ju huvudsaken? haha


Igår så var det en lugn dag, jag vaknade, träffade Johnna och Christian, följde jag med dom och kikade på en lägenhet som blev deras, GRATTIS! Så nu ska även dom bli Bollnäs bor, vilket är trevligt för då kan man ta en promenix över till dom och gosa lite med bebisen, också för att träffa föräldrarna såklart! haha.

Tiden går ju fan fort, och Johnnas mage bara växer och växer, och jag bara väntar på att få känna den lilla tjommen sparka! Haha.

Sen följde jag med dom hem, så jag har sovit kvar här i lilla Arbrå.  Mycket trevligt!


Idag så regnar det lite till och från, vilket jag tycker är kanon! Jag gillar när det regnar, de är mysigt och de låter så härligt!


Nä nu skriver jag inge mera för idag. Hejdå!


/ Linda M Jonsson

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards