Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Lindah - 1 juli 2011 22:17

Just nu sitter jag hemma i soffan med huvudet nästan nere i datorn. Är så sjukt jävla trött, jag fattar inte hur jag kan vara såhär trött med tanke på att dagens jobb pass inte var så ansträngt, men ändå. De fanns något att göra till och från, sen var det äckligt jävla varmt, hata att luften står stilla där så man mer eller mindre flyter bort. Jag är nog så trött så jag skulle kunna gråta för nästan vad som hellst nu, så som tur är så ska jag slänga mig i duschen nu och sen direkt i sängen, för annars så kommer detta sluta illa känns det som. 


Imorgon börjar jag kvart i sju, vilket just nu känns förjävla segt måste jag säga, imorgon vill jag börja 16.00 tidigast ungefär! Sova bort halva hela dagen skulle inte kännas helt fel precis, skulle kännas helt jävla underbart! Men nee, istället så ska jag jobba röven av mig, men då ska vi inte prata om söndagen, jobbar först ifrån 07 till 13, sen börjar jag jobba igen klockan 16 och jobbar till 21. BLÄÄ!

Ledig på måndag, hoppas på dåligt väder då så det är skönt att bara vara inne och slippa göra precis ingenting! De skulle vara helt jävla perfekt!  Mmm !
Nej nu ska jag slänga mig i duschen och dö en stund, bara dö, låta vattnet rinna som fan, bara stå där och känna sig nöjd för stunden, låter perfekt!
Sen ska jag skita också, så jävla värt! :D Sen kan jag sova efter jag har borstat mina tänder, så jävla underbart!


Hahaha.


Godnatt och dö lugnt, de ska jag göra nu! hahahahaa, störd jag är !  / Linda m jonsson

Av Lindah - 1 juli 2011 12:16

Ibland drömmer jag saker som får mig att tänka, tänkte för mycket på hur allting vore om drömmen vore verklighet. De suger, för samtidigt som jag vill släppa tanken vill jag behålla den, men bäst är nog att släppa tanken. Annars skulle den sitta fastklistrad i mitt huvud hur länge som hellst. 
Och nej, de orkar jag verkligen inte. Har nog med tankar ändå !


Bromsar kan dra åt helvete, hade bromsen bitit mig ca 2-3 cm mer åt vänster så hade den i alla fall inte bitit mig i skinkan... Jag menar, hur lyckas man, och inte ens märker att det sitter någon och gnagar på skinkan, jag menar hallåå ! Annars känner man ju dom fort som fan om dom är på armen, benet, handen, ryggen och över allt annat, men nee, sitter den på skinkan så ska den festa på lite otillagad sommarskinka, yummiie !...
Ne, å inte fan var det skönt att sitta ner sen då, de bara kliade och sved. Nästa gång jag får tag på en broms så ska jag bita den i röven! Bara så den får känna hur det känns ! Hahaha, fan va bäst.


Jag vet inte om jag blir friskare eller sjukare?! jag sitter här nu och hissar snor för det är alldeles för långt att gå och hämta någonting att snyta mig med, och jag hostar lite mellan varven, kroppen är seg, huvudet hänger lite, halsen gör lite ont.
Men jaha, varför kan ingen bara bota mig på tre sekunder så jag slipper vara såhär små förkyld eller vafan jag nu än är ?!

Och jobba på det, woohoo! bara till att hoppas på att jag får en lugn kväll på jobbet istället för stress och damp på de gamla. Hhaa, nejdå ! Dom brukar vara så lugna och snälla så, nemas problemas liksom!


NU ska jag klia mitt bromsbett, sen ska jag borsta tänderna, leta reda på en tröja, skita, sen ska jag iväg till jobbet! haha så nu vet ni de också, intressant va ?!


/ Linda Jonsson 

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards