Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Lindah - 27 juli 2010 23:08

Just nu sitter jag i sängen, med hårfärg i håret, datorn i knät & mobilen breve mig. Lyssnar även på musik som får mig att tänka, vilket kan vara ganska så skönt såhär på kvällen.

Ska inte vara vaken länge till, skölja ur håret, duscha sen sova, ska ju upp & jobba imorgon, så allt för sen får jag inte vara uppe.


Jag har börjat tänkt en massa på en speciell sak, allt jag kommer fram till är att jag inte vet någonting alls.. Lite jobbigt kan man tycka att de borde vara, men de är det faktiskt inte, det är på något vis skönt med den känslan, speciellt när jag accepterade att jag inte vet, då blev det bara bättre.
Men, trotts allt att det känns bra att inte veta, så skulle det helt klart kännas bättre om jag visste, hade det klart för mig, så jag sedan skulle kunna göra vad jag vela liksom, men aah, ibland ska man leva utan att veta också antar jag. hehe


Jag vet att jag har varit väldigt inaktiv här på min lilla blogg, men jag har inte haft tid eller nå alls för den, lite tråkigt dock, men jag ska göra mig tid så snart som det blir mer tillfällen för det. hehe, kan ju inte svika er nu liksom, de funkar inte . haha


Nej nu ska jag sluta blogga för idag faktiskt, men tänkte mest bara visa att jag lever men har ägnat mig åt annat än bloggen ett tag nu ! hihi


 


Tjintjing / L

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards