Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Lindah - 3 december 2011 00:39

  Seriöst, hur jävla tråkigt kan man ha när man till och med börjar dryga med den där jävla camen som sitter i datorn ? 
Det är då det verkligen märks att jag har tråkigt, och jag kan informera er om att jag har mera än tråkigt.


Och inte ens är jag trött, vafan är det för fel ?!
Ibland får jag damp, nu har jag damp, på mig själv och allt annat bara för att jag har tråkigt, och min hund är då varken rolig eller social just nu, stackarn ligger på sängen och ser ut att ha det lagomt skönt, och drömmer gör han som bara den, han låter och har sig, att han inte vaknar av hans eget morr, jag menar, till och med jag hoppar till lite då och då när han morrar som högst, men nej nej, den där jycken han bara sover och har sig han.


Kanske han kunde ge mig typ all hans trötthet så att jag också får bli trött ?
Men nej fan heller, han behåller allt för sig själv han, och jag som trodde att han visste vad dela med sig var, även med annat än leksaker och sådant, men tydligen inte då..


Och mitt i mitt skrivande och klagande här så ringer mobilen och underhåller mig i strax över en timma, ja ibland ska det väl märkas att man är tjej också ! Prata i mobilen det är någonting jag kan i alla fall, Sandra ifrån Göteborg ringde, min barndoms vän som jag har haft i mitt liv ända sedan min födsel skulle jag tro.
När vi var små så var vi oskiljaktiga och gjorde hyss och allting sånt tillsammans, sen någonstans på vägen efter att hon flyttat till Göteborg så tappade vi kontakten, vi växte väl ifrån varandra ett tag, men höll ändå knapert kontakten, men nu verkar vi ha vuxit ikapp varandra igen, vilket känns bra.
Så nu längtar jag tills hon och karl hennes kommer hit den 21'a December, det ska bli kul att träffas och ta igen förlorad tid!
Och såklart så får man passa på att göra krogen osäker när dom kommer, haha !

Fortfarande är jag lika vaken och pigg som en nykläkt säl eller någonting liknande (inte för jag vet hur pigg dom är, men dom måste nog vara ganska nöjd och pigg med tanke på att få komma ut ur det lilla trånga klaustrofobiska skalet!) och jag ska upp imorgon - idag! och kika runt lite med min mamma och min storasyster. Vilket ska bli trevligt, men just därför skulle jag behöva lite sömn så att även jag kan vara trevlig imorgon, får se hur det går med det dära, bara till att hoppas på det bästa antar jag.. haha.

Men alltså, V A F A N ! hur tråkigt kan en människa ha egentligen? Tydligen helt jävla ap cp röv tråkigt, för snart så dunkar jag huvudet i bordet endast för att se hur fort en bula kommer till eller något, baaah !
Jag har tråkigt, jag har damp, jag är rastlös, det finns ingenting att göra, och ja, det suger fett jävla mycket!


Det är i sådana här situationer som jag kan börja dampa som fan över hur knäppa, dumma och störda tjejer är. Men jag tror redan att ni vet vad jag tycker om den saken, så det behöver jag nog inte ens ta upp här, jag sparar er den biten ikväll/natt, fan visst har jag blitt snäll ?
(Jag hör hur ni tänker - NEJ LINDAH, INTE FAN ÄR DU SNÄLL SOM BARA SITTER OCH SKRIVER EN JÄVLA MASSA DYNGA, FYFAN FÖR DIG, SKRIV NÅGONTING VETTIGT NÅGON JÄVLA GÅNG DU OCKSÅ, JAG FATTAR INTE VARFÖR JAG SITTER OCH LÄSER DEN HÄR VÄRDELÖSA DYNGAN DU SKRIVER, DU BARA TAR TID AV MITT LIV, GÅ OCH DÖ!

- Och tyvärr så kan jag inte mera än att hålla med er, jag tycker synd om den saten som har läst allt, om det nu finns någon så korkad människa, men jag ber helt klart om ursäkt för att jag sitter och skriver nu - HAHA eller inte!
haha, nej fan nu måste jag nog sluta skriva innan jag skriver någonting helt galet åt pipsvängen !




/ Lindah m Jonsson 


















Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards