Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 6 december 2011

;

Av Lindah - 6 december 2011 23:56

Jahapp, idag är det den 6'e december och ingen jävla snö än, snart får jag seriöst något psykiskt fel på detta, är det vinter ska det vara snö. Så är det bara ! Så för i helvete, ge mig snö nu!
Jag vill åka pulka, precis som alla andra små barn vill, jag har i alla fall längden som ett litet barn fast kanske inte åldern, men det skiter jag då fullständigt i ! haha ...


Idag har jag varit på stan med mamma, sen har jag varit hemma hos fröken Johnna, eller ja, fru Johnna heter det väl nu..
Har pratat och haft det trevligt, samt gullat med lillskrutten Kelly Plutt!

Alltid lika trevligt att sitta där och prata skit och bara ta det lugnt.


Ska även på stan med Johnna och Kelly imorgon en sväng, Johnna vela ner och kika runt lite så då kan ju jag ställa upp och följa med henne en sväng, men sen om det finns så mycket roligt att kolla på är ju en annan femma, men men. Sånt som märks.
Men jag vet att jag kommer få damp om alla affärer spelar jul musik, för det tål jag inte ännu, det är för tidigt och jag har ingen jävla julkänsla alls och blir endast irriterad på den där musiken som snurrar runt i varenda jävla affär just nu...
Varför kan dom inte låta bli att spela skit musiken för ?!

Kanske man måste spela julmusik i en affär bara för att dom råkar sälja lite julsaker, inte vet jag..
Men en sak vet jag att till påsk spelas det då fan inte en massa påsk musik inte, ne.
Men lika bra är väl det, annars skulle väl alla gå runt och sjunga på -''Det var en kyckling som hette gullefjun...''

och är det någon som skulle dampa sönder då så är det ju faktiskt jag, vem annars liksom?!

haha, bitter fittan Lindah ! Haha ...


Men ja, slänger upp lite bilder i brist på annat ..



Johnna och voffarna samt Kelly, Pappa mack & Kelly , en sovande Kelly 


        

  

 Piraten, Glade negerbolls bakar'n Dannöö & Kristian


   

    



Puckot mamma som fick för sig att klä julgranen i fredags ...

            










..Och eftersom dom klädde julgranen så roade jag mig med att klä Mack julfin med glitter och en julgrans kula i svansen 
     


Blää, nej nu har jag ingenting vettigt alls att skriva, men jag har ju ändå inte skrivit någonting vettigt så det var ju skit samma ... höhö 



Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards