Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Lindah - 9 juni 2011 20:34

Just nu sitter jag ny duschad framför datorn, sjukt skönt det är att duscha! Så nu känner jag mig som människa igen vilket är väldigt skönt!

Och en annan sak som är skönt är att bo i en egen lägenhet, min är liten och mysig! Jag gillar den. Men kommer gilla den så mycket mera när jag tapetserat om, vilket sker om ungefärt en månad, ska bli så skönt, för då ska jag fixa klart allt i lägenheten, sätta upp saker på väggarna och så.


Ska alldeles snart sätta mig ute på ballongen med en öl innan jag vandrar in i soffan igen för att kika på film och äta en massa goda frukter! Underbart!
Och efter filmen funderar jag på om jag ska ta en till promenad med Smacken, får se hur det blir, men de känns som att de skulle bli ett bra slut på denna dag.


Var iväg till Mobackes med mammsen idag, köpte med Chili planta, Jordgubbar och MAJS! Hahaha, knäpp som jag är så har jag bestämt mig för att odla Majs på min ballong (balkong) sjuk som jag är, men det vore ju skit kul om det fungerade, hahaha! Så jävla bäst!

Frågade en snubbe på Mobackes om de gick att odla Majs på ballongen, och han visste inte, men då sa jag - Klart som fan att de går, nu jävlar ska jag odla majs på min balkong! Haha, han bara flinade åt mig precis som att jag vore lite små störd, men de blir nog bra, kul som fan om jag får majs också! Haha, men jag hade nog garvat livet ur mig om jag bara kan gå på balkongen och plocka majs, hahaha!


Haha, ne nu ska jag klä på mig och inta balkong läge, solen lyser ju fortfarande så, sen kan jag inte vara uppe allt för länge heller, börjar trotts allt jobba klockan sju imorgon... Delad jävla oTur imorgon.. Haha, yaaay ! >.<


HejSvejs!/ Linda 

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards