Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 5 mars 2012

; !

Av Lindah - 5 mars 2012 23:34

   - Jag saknar mitt röda hår en aning faktiskt ... Kanske det får bli lika rött till sommaren igen ? Hmm ..

    - Jag gillar att snön börjar smälta, snart kan man vara ute i stort sätt hela dagarna och bara mysa på med vänner och hunden !

   - Snart börjar blommorna knoppa upp igen, och ge färg till sommren, underbart ! Det är så vackert med alla färger som spricker upp ur gräset !

   - Sen kommer sommaren med sina sena kvällar med underbar människor, och nattliga dopp i vattnet, det gillas !

    - Solen, allt med sommaren gillas ! Ta långa promenader och bara mysa på med prat och skratt i massor !

    - Maskarna kikar fram, dom kan man dela på och dom lever ändå ! Dom är konstiga, men tillhör sommaren till !

 - Åka till stugan där det inte finns någe el eller några modernligheter är mysigt, hoppas man kan ta med sig några vänner hot och bara mysa på mitt ute i skogen och bara få vara i lugn och ro ! Underbart !



- Och sen kan man slänga in en massa mysiga minnen med en massa mysiga människor också ! (bara för att updatera bloggen lite kanske ...)

                             


Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards