Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Lindah - 4 november 2011 21:22

Just nu så sitter jag i soffan och myser med mig själv, ganska trevligt faktiskt, men lite sällskap hade ju inte skadat. Haha

Idag har jag varit hema hos päronen och ätit med hela familjen, så trevligt så. Och god mat, ja mammas mat är ju alltid god, eller ja, för det mesta iaf. Haha .


Räddaren i nöden fick jag ringa idag en sväng också, jag satt på toaletten och sket, sen när jag var klar så kom jag på att det var ju någonting jag skulle köpa på affärn, och ja. Klart som fan så var det ju toalett papper... 
Så jag ringde Jonas och frågade om han hade en extra rulle hemma att låna ut, och klart som fan hade han det. Så han var snäll och kom över med en rulle så jag kunde torka mig och fortsätta leva mitt liv utanför toalettens väggar, hur jävla snällt som helst !



Jag och Johnna var till kyrkogården och tände ljus idag också. Till de människor vi saknar som vi inte längre har kvar. Det är så fridfullt på kyrkogården när alla ljusen brinner för de människor som gått vidare. Det är ett speciellt lugn som lägger sig över kyrkogården då.
Lite synd är det att jag inte kan besöka alla de gravar jag vill, men jag tänder på en grav för alla de människor jag saknar, jag vet att dom ser mig ändå, vart jag än är. 

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards