Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Lindah - 31 maj 2012 22:27

Nu på kvällskvisten när jag var på väg hem så kunde jag inte motså att plocka några äppelblommoskvistar, dom är ju så fina!
Så jag plockade några stycken och satte i en vattenkanna ute på min balkong, hur mysigt som helst blev det !
Och självklart så kunde jag inte låta bli att ta fram kameran och knäppa några kort.
Och för en gångs skull så blev jag nöjd med resultatet också.
Så tänkte ladda upp några bilder här innan jag slänger mig i soffan och tittar på en film och möjligtvis somnar en stund.


         



Såhär blev resultatet, vad tycker ni om det ? Själv är jag nöjd med det. Och jag älskar när vita blommor med vit bakgrund är i svart/vit. 
Så nu är det en nöjd Lindah som kryper ihop till en bra film, eller dålig. Haha.
Imorgon är det sista arbetsdagen innan helg, så jag längtar! Får hem min älskade Mack! och så kommer min finaste vän Jonas över hit och tittar på film och bara myser på med mig. Det kan ju inte bli en bättre start på denna helg än min i alla fall.
Hoppas att ni alla lägger er till sängs med lika gott humör som mig ikväll !


Over and out / Linda m Jonsson 

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards