Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Lindah - 5 mars 2010 17:45

Sitter & lyssnar på musik som jag nästan hade glömt bort, sjukt vad mycket musik det var man lyssnade på förut, men som man har glömt lite.. Skönt att man kommer på den musiken sen iaf, jag menar det är ju sjukt bra musik! (:


Idag har jag haft praktik som vanligt, har varit en skön dag. Något EKG på morgon, sen vandrade jag till provtagningen & tog lite prover. Gick hur bra som hellst nästan (:
Blev lite stolt när jag träffade rätt första gången på en person som var väldigt svårstucken, synd bara att det inte gick att fylla hela röret, så fick fråga Carina om hjälp så fick vi ta ett nytt rör. Men jag klarade iaf att få blod i det första. Lite stolt måste jag säga att jag är trotts att det inte gick helt bra (:

Den personen var jätte trevlig !


Sen stack jag en tant som frågade om blodet verkligen var den där färgen & allting, har hon aldrig blött förut? Men hon hade dock inte varit på sjukhus & blivit stucken såhär förut, så inte vet jag om hon aldrig tidigare tänkt på blodets färg?
Hur som hellst så gick det bra & hon frågade en massa om hennes blod, lite roligt faktiskt (:


Idag har det varit finväder också, hur skönt är inte det så? Solen har värmt på så det har varit helt underbart idag måste jag säga! Skönt att man slutade strax efter ett.. Nog för att jag inte har varit ute så mycket idag, men man blir iaf glad av att se solen lysa en massa iaf! De är upppiggande på någotvis liksom.


Jag är besviken på dig! Hur kunde du göra någonting sånt? Tänkte du inte alls på hur illa det kunde ha gått eller någonting alls?
Hur dum får man bli?! Med din ålder så tycker jag att man borde tänka jävligt mycket längre!
Jag blev inte lite besviken på dig, alltså hur fan i helvete kunde du göra någonting så dumt? Var det ingenting alls i dig som sa att du itne borde göra det?

Ursäkta mig, men just nu är du helt jävla idiotförklarad, jag tycker att du har IQ badanka! Just precis ingen IQ alls, fyfan...
Du vet bättre, du borde göra bättre, du borde växa upp, du borde inse att även fast du har problem så kan du inte dränka dem.
Skärp dig & tänk till ett antal gånger innan du gör någonting, för annars slutar det bara i ren idioti för din del & tyvärr har vi fått det bevisat..

... Hoppas du lär dig någonting av det du gjort, annars gör du väl om det & det går 1000000000 gånger värre?!...


Nej nu ska jag fortsätta lyssna på min musik & må bra, ursäkta att jag var sur en sväng, men blir bara irriterad på folk som väljer att inte växa upp...


Tjingtjing!

Ovido - Quiz & Flashcards