Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Lindah - 11 mars 2010 23:14

Sitter som vanligt i sängen & har det bra, just nu lyssnar jag på mysmusik, så skönt!

Imorgon ska jag tydigen till Uppsala för att åka Gocart med KRIS, ska bli riktigt roligt, hoppas jag kommer upp i tid bara, halv nio ska jag vara på station, hittis på lovet har jag trotts allt sovit till halv tolv, två å så..

Men ändå, jag komme nog upp !
Ska bara hänga tvätten & sen ska jag krypa ner till min mysiga lilla säng & drömma söta drömmar!


Jag har även sålt min mobil idag, saknar den lite för den var trotts allt bra, har nog aldrig varit så nöjd med en mobil någon gång, men men. Orkade inte med att vara så försiktig med en mobil som jag var med den.
Så just nu har jag en super snygg jätte gammal nokia! Känner mig faktiskt lite nostalgisk över att ha den, kommer ihåg när Elin Pantsar hade en sån i sexan, tyckte det var så coolt att det var färg skärm, hon kunde lyssna på radio på den & allt sånt... Så det känns faktiskt som en liten flashback att ha den, men det är mysigt ! Haha.


Nu ska jag faktiskt ta fingret ur näsan & hänga tvätten med ett trött leende på läpparna, väntar ju på sängen så kan ju inget annat än att le, det är underbart att sova, spec i en skön säng :D Haha!


Tjingtjing (skriver mera imorgon om jag överlever!)

Av Lindah - 11 mars 2010 15:27

Det är alltid du som skyddar mig ifrån mitt fall,

det är alltid du som får mig mållös,

det är alltid du som får mig att känna mig stolt.

det är alltid du som får mig att tänka längre än ögonfransen,

det är alltid du som finns där för mig.

Hur jag än vrider & vänder på det, så är det alltid du.

även fast du inte sagt någonting, så är det du, & det kommer alltid vara du.

It's always you, and it's always going to be you.

Av Lindah - 11 mars 2010 14:16

Känns som att det får vara nog för idag med att vara duktig, har trotts allt plockat undan en bra del med kläder som legat på golvet, tvättat en fullproppad tvättmaskin, hittat ett gammalt örhänge (hehe), Lagt rena kläder i högar så det bara är att stoppa in de i lådorna snart.
Luftat hela rummet också, så lite duktig har jag vart idag faktiskt tycker jag.


Just nu sitter jag i telefon med Emelie & pratar om projektarbete. Skulle ha filmat idag men blir inte så, ingen kamera & ingen som filmar, tråkigt tråkigt..

Men får bli en annan dag istället när vi har alla vi behöver för att filma.


Tjingtjing!

Av Lindah - 11 mars 2010 13:09

Sitter i min säng med morron'frillan i högsta hugg! Den är så fin idag så.. - NOT!

Just nu sitter jag här & lyssnar på musik, sån där gammal musik som man alltid blir löjligt glad av.. Haha!
Försöker få mig själv på städa humör, skulle behövas, & kom på att jag inte bara kan städa hela dagen idag, har annat inbokat också.
Så om jag hann städa en liten sväng iaf så vore liksom de guld värt!..
Så nu ska jag bara få fingret ur näsan så jag har händerna fria (;


Tjingtjing!

Ovido - Quiz & Flashcards