Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Lindah - 8 mars 2010 13:15

idag är det internationella kvinnodagen, vilket jag inte alls firar på något sätt alls..
Men det som stör mig lite, är att det är många kvinnor som klagar om jämnställdhet men ändå så finns det ingen "internationella mansdag"... Nog för att jag vet varför det finns en kvinnodag, men iaf.
.


Jag kan väl passa på att hylla någon kvinna iaf.
Det får bli min mamma & mina systrar. Dem är kvinnorna i mitt liv som alltid finns där, som alltid kommer att finnas där.
En av dem är kvinnan som gav mig liv, en av dem är kvinnan som pysslade om mig när jag hade vattkoppor & en är kvinnan som nu växer upp & delar med sig av hennes skratt.
Dessa kvinnor kommer alltid att finnas & alltid att vara älskade av mig!


Sen har jag även en massa underbara kvinnor som är mina vänner, klart dem också får en slängkyss av mig en dag som denna!
Alla kvinnor i mitt liv höjer jag upp en bit idag, bara för att (:

Ovido - Quiz & Flashcards