Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Lindah - 11 april 2010 23:20

Skall bestämt slänga mig ner i sängen nu, dags att sova snart, trotts allt så är det skola imorgon, jag skulle gärna vela ha en till vecka med lov!..

Nog för att jag inte gjort så speciellt ansträngande saker nu på lovet, men har dock hållt på med Projekt arbete näst intill varje dag, & visst är det roligt, men det tar tid allt..

Men lika bra är väl det, annars hade jag väl bara sovit bort fler dagar än vad jag redan har gjort...

Haha, tänk att det går att se allting själv ifrån flera olika perspektiv, funny huh?

Okey, Lindah är trött nu, så jag tror det är bäst att jag hoppar ner i sängen & sussar tills imöra..
Låter som en bra plan för mig det faktiskt! haha.

Godnatt allesammans !






/ L

Av Lindah - 11 april 2010 15:32

Just nu så är det världens skönaste väder ute! Så jag funderar egentligen varför jag sitter instängd på mitt lilla rum nere i källaren när jag kan sitta ute på altan & verkligen njuta ännu mera av solen än vad jag gör härifrån..
Blir allt att jag drar mig ut till solen alldeles snart faktiskt, nog för att det är här på mitt rum den grymt bra'a musiken är, men ja, som sagt så är det inte här solen är..

Men sak samma, snart drar jag mig ut på altanen en stund igen, satt där för ett tag sen, men kände mig så ofräsch när jag satt där helt nyvaken rakt upp & ner liksom.. Haha.

Men alldeles snart så sitter jag där igen & njuter av värmen, ååh underbart!

Det är nu jag börjar längta efter sommardagar, sena sommarkvällar med vännerna, ååh !

Nej ni, nu beger jag mig ut i solen & njuter som bara jag kan ! haha


/ L

Av Lindah - 11 april 2010 00:45

Ibland undrar jag varför jag bryr mig, när jag egentligen inte borde bry mig alls ..

Jag menar, sånt jag har lagt bakom mig har jag ju lagt bakom mig, så jag förstår inte riktigt varför jag inte bara låter det vara bakom mig..

Nej klockan är "mycket", lika bra att sova nu, kanske jag inte sover bort precis hela dagen igen..
Hoppas kan man ju göra iaf, så antar att jag säger godnatt nu,

bättre uppdatering kommer när jag har tid lust & orkar..

/ L

Ovido - Quiz & Flashcards