Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Lindah - 18 april 2010 23:22

Just nu vet jag inte riktigt vad jag vill skriva faktiskt..
Det finns en miljon olika tankar innuti mitt huvud precis just nu..
& jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera här den senaste tiden, men det har varit väldigt mycket runt omkring, så jag har helt enkelt struntat i min blogg & prioriterat en massa annat iställe för just bloggen...


Just nu sitter jag i min säng & lyssnar på mysig musik & har endast en människa i huvudet (blandat med en miljon andra tankar som inte har med människor att göra) jag vet inte, men jag tror bara att den människan har råkat fastna i mitt huvud, har varit där ett tag nu, så just nu undrar jag om tankarna ska hålla i sig eller om dem ska släppa ...
Jag vet inte riktigt om jag vill att dom ska släppa eller vara kvar, jag blir sur på tankarna samtidigt som jag blir glad, lika gäller personen tankarna gäller, blir både sur & glad på den..
Men men, sånt som tillhör livet . haha!


Jag sa ja till att simma imorgon bitti, undra jag hur det ska gå ... haha! jag kommer vara trött som fan, slutar nog med att jag istället sätter mig i barnpoolen & leker med några plastringar eller nå, skulle faktiskt inte heller förvåna mig om jag somnar i barnpoolen heller. Men är jag pigg imorgon så kommer jag självklart att simma runt lite halvdant, det är fortfarande tidigt - fan innan skolan har börjat å allt ...
Aah, får allt se hur de går imorgon alltså, blir nog allt en rolig syn de där kan jag tänka mig - Lindah simmar på mogron - trött om ett mongo ! hahaha


Jag fattar inte, har inte pratat med dig på hur länge som hellst, sen kliver du in i mitt liv, & nu då? ja vad nu då?! Jag vet inte vad jag ska ta mig till, men du får mig att le, du får mig att må bra. Men vad nu då? Varför just nu? Jag vet inte om jag är helt ute i skogen eller vad det är, men någonting är det - med dig .. men jag vet inte vad det är .. Det är något.
Jag vet inte om det är karma, utstrålning eller ren charm, men någonting är det...

Jag blir nästan arg på dig för det! Bara nästan, snarare blir jag helt frustrerad på dig, varför vet jag inte, jag bara blir det..

Jag står här som ett frågetecken, kan inte du bara ge mig en vink eller en knuff ? Snälla ...

Damn.. Ibland bara är allting upp & ned, eller som en jävla smet alltså ..


Jag busade med Myra igår (hunden) & hon smällde till mig i huvudet med sin enormt stora tunga super tass så jag har jätte ont där idag + att jag har fått en bula, snäll hund va ?

Ibland är hon allt klumpig, men söt är hon då som bara fan! Jag älskar den hunden som ger mig bulor, för hade hon inte varit klumpig hade det inte varit samma hund ! hihi


Just nu känner jag för att sitta mitt i solen & bara må underbart bra, bara glassa å lyssna på bra musik. Sen hoppa ner i vattnet & plaska runt lite, sen kliva upp & fortsätta sola.
Jag vill även tatuera mig igen (hellst nyss), pierca mig, jobba & få pengar, resa långt härifrån, flytta hemifrån, ha körkort & bil - jag vill helt enkelt göra mycket & hellst allting på en å samma gång också .. (finns en miljon till saker jag faktiskt vill göra..)


Nej nu ska jag slänga mig i sängen & drömma en massa trevliga saker! Skolan imorgon, plus att ljusnan kommer & snackar lite med mig, Micke & Emelie imorgon om vårat projektarbete, jätte roligt! Så imorgon ska jag se ut som en hösäck bara för att liksom! haha!


Godnatt & sov gott allesammans!

/ L

Ovido - Quiz & Flashcards