Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Lindah - 28 april 2010 20:05

The world is our playground,
we know that when we're kids
but somewhere a long the way we forget that..

Av Lindah - 28 april 2010 13:13

De blir inge mera pluggande för mig nu i skolan iaf.. Har ingen ork till det nu, känns som att hela kroppen börjar göra ont, huvudet är tungt, helt enkelt så känner jag mig inte så super pigg idag faktiskt.. Men men..

På idrotts lektionen ska vi tydligen springa upp för Bolle backen, jag kan ju säga att aldrig att jag springer upp för den!..

Jag har gått upp för den när det har varit en massa snö i hela backen, så aldrig att jag tänker anstränga mig nu, aldrig aldrig!..

Kanske jag orkar gå, men knappt det känns det som just nu alltså..


När jag kommer hem så ska jag kanske bada en sväng, eller så slänger jag mig i soffan & bara lökar resten av dagen.. Lillasyster är inte hemma när jag kommer hem, hon är ute & sysslar med annat hon, sån då blir jag ensam en bra stund..
Kan vara skönt det också faktiskt.

Men nu ska jag sluta blogga för just nu, ikväll kan jag uppdatera en sväng tror jag.


tjingtjing / L

Av Lindah - 28 april 2010 11:15

Sitter i skolan och pluggar nu. Har pluggat undan två stycken bokrecentioner, så jag är rätt nöjd med mig själv just nu faktiskt!


Idag har jag bara haft en lektion hittils, på morgonen, sen nästa lektion är inte förens klockan två.. Suck säger jag, men under tiden så kan man lätt få undan en massa rest uppgifter, så det är väl positivt i allafall.


Snart är det lunch i skolan, & lilla jag är kissnödig som en tok just nu! Alldeles snart så blir det ett toalett besök för min del, annars händer det en stor olycka!  haha


Nej nu blir det toa & lunch för min del alltså !


Tjingtjing / L

Ovido - Quiz & Flashcards