Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Lindah - 25 april 2010 22:33

Fredag -

Skrev nationella i Svenska B - Uppsats. Skrev i 2 timmar & 21 minuter för att vara exakt. Men jag ångrar det lite grann.. Det tog kål på min handled, har haft jätte ont i den hela helgen efter de att jag skrev just nationella.. Ibland önskar jag att det finns någonting jag kan proppa i mig bara för att just inte få ont i handleden & få slut på det onda... Men ajja, bara gilla läget..


- Klockan sju på kvällen så var det dags för mig, Micke & Emelie att visa våran projektarbets film. jag var nervös som bara den, jag skakade & vela springa hem.. Men trotts min nervositet så gick allting jätte bra! Det kom kring en 80 personer vilket jag tycker är jätte roligt faktiskt! & Den responsen vi fick på filmen var ju helt underbar! Åååh, jag kan inte vara mera än väldigt stolt över oss! Allting blev så bra, så ojojoj ! -Happyface-


Lördag -

Jag tog mig en sovmorgon & bara var.. Orkade inte så mycket på förmiddagen. Tog mig en dusch & bara slappade, riktigt skönt måste jag säga!


Senare mot kvällen så tog jag cykeln & cyklade hem till Fridah. Satt & pratade ett bra tag om allt möjligt, var jätte roligt för det var riktigt längesen jag umgicks med henne! Sen när vi hade pratat klart så prövade vi lite balfrisyrer, de var roligt & nu tror jag att jag vet hur jag ska ha håret på balen ! hihi.

Söndag -

Idag har jag även tagit sovmorgon, sen slappat framför TV'n med datorn i mitt knä, sen har jag varit & handlat mat för hela veckan med lillasyster (mamma & pappa åker till Cypern imorgon...) för övrigt så har jag inte gjort mera än det idag heller, vilket har varit så jävla skönt faktiskt!
Ibland är det skönt att bara vara & inte göra någonting alls, de är livet det, att få andas ut & släppa alla tankar kring de mesta, är de inte skönt så säg?



Jag låg & tänkte en massa innan jag somnade inatt, en massa om allt, men mest om en sak, just en sak som jag försökt lagt åt sidan hela dagen idag. & vet ni vad, jag tror jag lyckats ändrat mina tankar kring det hela, för idag har jag lyckats släppa på de tankarna kring just det.. Huvudsaken är att jag låter allting ha sin gång, de är ju så, eller hur ?



Just precis nu så sitter jag & längtar hur mycket som hellst till sommaren, till allt de underbara med sommaren. Sena kvällar med kompisarna ute i gräset, allt roligt & galet jag kommer att göra.. jag kan rabbla upp hundra saker som jag vill göra & tänker göra, men för att inte skriva ett alldeles för långt inlägg här så hoppar jag över det, snällt va ?

Nu ska jag i alla fall hoppa ner i min säng, knäppa på en film tills jag blir trött & sen när jag blir trött så ska jag dejta kudden & invänta John Blund's godnatt kyss.


Tjingtjing/ L

Av Lindah - 25 april 2010 00:44

Skärp dig Lindah! Du vet hur det slutar om du fortsätter såhär, vafan var glad över det istället, finns ingenting att gräva ner dig för, skärp dig, ta dig samman & le förihelvete! Hade du velat att det slutade annorlunda så skulle du förfan ha tagit saken i egna händer, eller hur?! Så skärp dig för fan! Du vet att det är rätt, så var glad då förihelvete! Skärp dig nu! Jag blir så jävla less på dig näru håller på såhär, de fattar väl tamefan du också ditt jävla pulver!!...

... Typ så låter det ljust nu i mina tankar... Haha, aah jag vet, jag är ganska snäll emot mig själv. Men jag behöver nog vara schizofren (stavning?) & jävligt elak på mig själv för att jag iband själv ska fatta hur fan jag ska göra & inte göra.. De får låta sjukt, men att jag är hård emot mig själv hjälper mig själv så de är ju positivt...


De är mycket som har hänt de senaste dagarna nu faktiskt, tror att jag bloggar mera om det senare, dags att sova för mig en sväng nu.
Men kan lite snabbt berätta vad jag gjort idag en sväng, Sovit, sen käkat, Sen har jag varit hemma hos Fridah & prövat hår uppsättningar till balen. Tror nu att jag vet hur jag skall ha håret, de blev iaf bra de vi prövade, så nöjd så!

Men nu sitter jag här & gäspar samtidigt som jag svär åt mig själv lite tyst sådär.. Så nu ska iaf jag hoppa ner till sängs !
Nattinatti


/ L

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards