Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Lindah - 15 november 2009 23:39

Och jag som skulle låta hela min dag igår bara vara mysig lugn och spenderas hemma, och ni tror att det blev så ? Nee just precis. Jag fick för mig att jag skulle dra ut, så det var precis det jag gjorde med en hel skara härligt folk. Kan inte säga att jag ångrar mig de minsta, för de gör jag verkligen inte. De var så himla roligt, alltihopa var nog roligt för en gångs skull faktiskt.. För ibland kan det ju vara tråkigt en stund, sen blir det roligt, och sedan tråkigt igen, men så var det inte nu inte. Nu var det bara roligt hela kvällen rakt igenom, bara skratt och underbart bra humör. Så tack alla för kvällen igår, de måste göras om helt klart !


Och idag, idag har jag sovit en massa (precis som vanligt) sen klev jag upp, käkade middag (finfin frukost de) haha, sen satt jag framför tv'n och såg allmänt dum ut, sen blev det station och prata med Linger en stund - de var trevligt för det var länge sen man träffade eller såg den krabaten nu, sen blev det hem igen, när jag kom hem vela mammsen ha sällskap till hemköp så jag följde med henne, där köpte jag 5 st Kiwi's och 1 Granat äpple å en vitamin dricka, smaskens ! Allting slut också, haha! Sen kollade jag och mammsen på Heart brake hotel, mamma älskade nog den filmen med tanke på hur mycket hon skrattade på vissa delar utav den.. Haha!


Just nu ska jag gå och duscha, sen kanske kolla på en film och sova lite så jag kommer upp till skolan, de låter ganska vettigt de tycker jag faktiskt. Hmm. Och så får det bli. En kall jävla underbar dusch!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards