Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 18 november 2009

(:

Av Lindah - 18 november 2009 13:19

Sitter i skolan & har väldigt lite att göra.. Läraren är inte här längre, hon skulle på något möte, jag har gjort klart uppgiften vi skulle + att jag har kollat på film med Micke & Hanna som vi tydligen hade missat, så lite duktig har jag allt vart faktiskt .
Idag så har vi haft disskutioner, har varit roligt faktiskt, nog för att det har vart så att vi tyckt lite olika i klassen, men det är ju det som är de roliga, att tycka olika och sedan föra en disskution med någon. Alltid lika roligt!
Och med den här klassen kan det verkligen inte bli tråkigt, för här vågar man säga vad man tycker utan att folk ska vara sura på en efteråt, det är väl ungefär hur underbart som hellst!


Sen har vi i klassen blivit sura på Sp faktiskt.. I deras spex fotto så har dom skrivit en lapp med texten OP och sen så är det en tjej som har bebis mage, & ett "par" breve som håller i en liten unge (docka).. De tycker dom att op är tydligen.. Och vela dom att folk skulle bli sura av det dom gjorde, så har dom nog lyckats lite..
Men säger jag såhär, OP är nög den klassen som har starkast mammor på hela skolan, mammorna i dom andra klasserna ser man inte, för dom stannar enbart hemma med sin nya lilla bebis, medans Op mammorna orkar stå i & vara både mamma + studerande, det är så starkt gjort tycker jag. Men iaf, att dom ens tänkte tanken,men hela skolan verkar ju tro att hela OP är gravid det har varit flera personer som frågat mig om det är sant att det är ca. 10 st i min klass är gravid - och alla var det samtidigt (enligt den som frågade mig om det var sant) men liksom, HALLÅ! nej OP är inte gravid hela högen, nej nej nej. Vi har några mammor, och dom är vi stolta över !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards