Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Lindah - 19 november 2009 23:10

Igår blev det ingen kvälls uppdatering.. Jag sov hela kvällen igår i stortsätt, så fanns ändå inte så mycket roligt att skriva.. haha.

Idag var jag i skolan vid ca 12.15 var och åt lunch med Emelie, sen så var det bara till att sätta sig framför datorn & bara plugga allt jag kunde! Så jag började med min Engelska B bokrecention, höll på med den i ungefärt två timmar, sen när jag nästan var klar med den så buggade hela datorn, och sen var allt jag skrivit borta, helt borta! Jag blev så jäkla sur att jag hade lust att gråta, men de gjorde jag inte (de hjälper ju inte speciellt mycket) men jag hade lust att slänga datorn ut ur fönstret, eller ner för trappan. Har nog aldrig varit så förbannad på en dator någon gång i hela mitt liv som jag var idag. Den datorn låg riktigt risigt till faktiskt..

Efter jag satt & hade surat ett litet tag så var det dax att gå till Engelska B lektionen, men inte var det någon lektion idag inte, nej nej. Ingen lärare fanns i klassrummet, inga elever heller för den delen.. Så egentligen var skolan helt onödig idag, för jag fick ingenting gjort - utan bara nästan..

Så imorgon är jag helt ledig ifrån skolan, så jag känner för att göra någonting! Men jag vet inte riktigt vad, men någonting vill jag göra. Någonting roligt, socialt & trevligt. Men frågan var ju bara vad man ska göra då? Jag har funderat på det , men inte kommit på något, jag har frågat mamma som har haft lika mycket idéer som jag haft, så blir väl en vanlig tråkig dag hemma antar jag ...


Men men, idag efter jag dampat som bara den i skolan så kände jag att jag var värd att handla något! Så jag gick ner till stan med Jennie, sen sa jag hejdå till henne & jag vandrade runt själv på stan & kollade runt. Hittade en underbart ful mössa som jag funderar på (och när jag säger ful så menar jag så ul att den blir snygg - och då är den verkligen dul..) haha! Men jag köpte mig ett par nya mjukis byxor hur sköna som helst ! Sen köpte jag även mig tre par trosor, de behövs alltid de med. Men hittade ingen Bh som jag letade efter, inte heller någon mysig och skön tröja.. Men måste säga att jag ångrar mig lite att jag inte köpte mössan ändå.. Hmm, kanske den blir köpt imorgon? Men måste nog fundera lite på den ändå tror jag.. Haha.

Undra om man ska lägga sig i sängen & läsa ur den otroligt braiga boken jag läser nu, eller om man ska kolla på en film & somna omedvetet? Hmm.. Får allt se vad jag bestämmer mig för..
Nattinatti !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards