Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Lindah - 28 november 2009 21:15

Mysdag idag eller vad ?! Vaknade ca. klockan två, klev upp kvart tio över två tror jag. Letade fram mina pyjamasbyxor & en riktigt fet t-shirt, vandrade sen upp med morgonfrillan kvar, sa godmorgon till familjen som svarade med god eftermiddag eller något sånt.. Haha! Satt sen halva dagen i fotöljen & kollade på TV, nog för att det inte var några bra program, men jag hade iaf någonting att göra för stunden. haha. Sen blev det att bara gå runt så hela dagen, utan att klä på sig ordentliga kläder, inte fixa bort mogronfrisyren. Hur underbart skönt som hellst!
Till middag blev det dela på en familjepizza med lillasyster & hennes Jimmy. Sen åkte vi iväg & hyrde två filmer, båda skräck. Den första filmen hade jag & Jenny sätt & Jimmy tyckte inte den var nå bra, så den stängde vi av när halva hade gått eller nå.. Sen kollade vi på en äcklig film! Handlade om en massa äckliga kackerlackor! Blää.. Under hela filmen så kändes det som om magen skulle vändas ut & in eller nå. Man mådde då fan illa när man kollade på den & man såg kackerlackor krypa ner i någons mun.. Nej fyfan vilken äcklig film! >.< Aldrig mera ska jag se den faktiskt, & det menar jag x)

Sen var den dagen slut typ, jag kommer inte ihåg att jag gjort någoting mera. Lagomt slö dag, men en lagomt skön underbart behövd dag kände jag. Så skönt att bara vara hemma & verligen bokstavligen inte göra någonting alls!


Nu ska jag skriva på dagens inlägg, så nu slutar jag skriva på detta :) Hihi!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards