Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Lindah - 22 november 2009 23:51

 

Jag tänke bara säga godnatt & sov gott till alla.
Har precis duschat nu, sitter här med en stor T-shirt och handduken på huvudet lindad som en turban, nu är man allt riktigt snygg lovar jag!.. Haha, skämt åsido..
Filmen jag & mammsen kollade på var inte den bästa, det var Bridget Jones på spaning eller vad den heter.. Jag är så efter att jag inte sätt den förens nu.. Tummen upp!
Har fixat in bilder i mitt fotoalbum nu, så nu får det inte plats med flera kort för hela albumet är fullt med både gammla & nya kort. Mysmys!

Nu ska jag nog torka håret, och sen försöka få mig lite sömn så att jag orkar med skolan imorgon...
Skönt att börja "sent" & sluta tidigt.

Men Godnatt alla, hoppas att ni alla mår bra!

Av Lindah - 22 november 2009 20:56

Dagen idag har inte precis varit det bästa, många tankar har snurrat runt i huvudet & jag har varit allmänt låg.. Men det är inte konstigt, det har verkligen känts som om att hela Bollnäs har stått still idag, & det tror jag nog att Bollnäs har gjort med...


Men en gång som denna så känner jag att man vill hoppa av skolan, & göra allting man vill, precis allting man vill! Inte behöva sitta i skolan och vänta på att dagarna ska sluta, sen inte göra så viktiga saker.. Jag vill skrika, sen bara slå mig fri, göra vad som än faller mig in! Leva livet till fullo, för man vet aldrig när & var det tar slut..
Samt så känner man att man verkligen uppskattar den familj & de vänner man har, de betyder så mycket för en, & jag verkligen älskar var & en av dom av hela mitt hjärta.

Men att älska dem är en sån "vardaglig" sak så man tänker inte på att säga till dem hur mycket man uppskattar dem, hur mycket dem betyder för mig, för det är sånt man tar för givet att dom vet.. Lite dumt egentligen, tänk om någon just en dag har glömt det & verkligen skulle behöva höra att du är älskar, du är speciell för mig.. Men man säger det inte då, för att man som sagt tar förgivet att personen redan vet det..


Nu ska jag kolla på film med mammsen !..


En bild på min saknade hund, när man är ledsen, nere eller bara inte alls på humör så saknar man denna hund, och varje gång man tänker på henne så får man ett leende på läpparna, tänk att hon fortfarande har kraften att fixa dit ett leende på ett par ledsna läppar.. Otroliga hund, du skulle vart här nu <3


''/

Av Lindah - 22 november 2009 15:52

R.I.P

Mimmi Jonsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards