Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Lindah - 2 maj 2010 13:13



Den vita katten försöker rädda den svarta katten med hjärt & lugn räddning,

Den vita katten släpper inte heller någon i närheten, när veterinären kommer på plats är den svarta katten död...

.. Jag grät som bara fan när jag såg videon, de var inte lite gråt, utan det var ungefärt som att min mamma nyss hade dött gråt typ...

Av Lindah - 2 maj 2010 12:38

Idag när jag vaknade kände jag mig sur, sur & förbannad i hela kroppen... Varför vet jag inte?.. Jag kommer ihåg den drömm jag drömde & den fick mig glad, inte sur & förbannad.. Så vad som har fått mig att känna såhär har jag ingen aning alls om faktiskt... Men ibland ska man väl vakna & känna såhär också antar jag ? hmm..


Igår färgade jag håret, kände att det behövdes, så då pillade jag i lite färg i det. Resultatet duger helt klart, mycket bättre än vissa av de gånger de har blivit total fail. Haha! (jag kan om jag bara vill)

Men innan jag köpte hårfärgen så var jag ner till Erik's grav & tände två ljus, till Erik, Gurlie, Farmor, Farfar & Mormor. Skulle egentligen ha gjort det sista april, men de blev så mycket med Myra då, så då gjorde jag det igår istället.


Jag har ont i axlarna, & högerarmen, samt nacken, jag har ingen aning alls om hur konstigt jag har sovit inatt alltså.. Men normalt kan de inte alls ha varit? Haha..


Nu när mamma & pappa har varitutomlands så har jag känt mig som en hemmafru, när jag har kommit hem ifrån skolan så har jag städat, dammsugit, plockat undan & hela den baletten... Idag tänker jag plocka undan & dammsuga lite igen, imorgon kanske jag orkar ta tag i mitt rum? Hmm.. Faktiskt så är det mycket roligare att städa allting som inte har med mitt rum att göra... Varför det är så har jag ingen aning om? Hahah, men så är det iaf.


Förutom att jag ska städa idag så funderar jag på att cykla med Myra senare idag, de blir nog allt trevligt.
Nu ska jag käka lite frukost faktiskt, eller vad jag nu ska kalla det för, Haha!



Tjingtjing/L

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards