Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Lindah - 17 maj 2010 23:05

Idag har jag äntligen unnat mig en kamera! Den är jätte bra, trodde att den bara skulle vara bra som en vanlig kamera, men nej då, den är mer än bra faktiskt! Jag är super nöjd med den! hihi


HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY LITTLE ME


Så nu kommer det komma in lite mera bilder här på min blogg, låter väl roligt att få se lite mera i bilder också, eller nu kanske ni tänker - OOH NEJ! Haha.
Hur ni än tänker så blir det iaf bilder till bloggen så småning om. Hihi


Jaa, nee fan jag hade inget mera vettigt att skriva nu, men jag kan ju meddela er alla som läser att jag sitter nere på mitt rum & sjunger halsen av mig, jag är så damn good! (alltså jag är fan Lame!...) haha !


Juste, jag lovade er Videon på mig & Micke också ja... Så lägger väl in den då!

VARNAR KÄNSLIGA TITTARE ! hahahaahaha xD

Till mitt försvar så kan jag säga att ja vi hade kul & nej vi är inte normala..

jag vet att det är jätte kasst ljud på filmen, men ajja, sak samma, ni får helt enkelt höja om ni ska höra någonting ! haha



Tjingtjing / L

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards