Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Lindah - 3 maj 2010 21:38

 

Titta på läckerbiten, bara titta på den!
För ägaren av denna är Lindah Jonsson just nu!
Fick den av mamma & pappa ifrån Cypen, fick precis som jag vela! haha.
Så jätte nöjd med den..
Jag sa till mamma att hittade hon en Svampbob Fyrkant handduk så vill jag ha den, & jag fick den!

Jag är så glad, dom är bäst mina föräldrar!
& jaaa, jag är 19 år & tycker att svampbob är cool, men titta, han är ju så cool man bara kan bli, & snubben har humor ! :'D haha

ååh, min svampbob, du är bäst ! hahahaha


Nu ska jag sova !
Nattinatti / L

Av Lindah - 3 maj 2010 16:45

           



Idag fyller världens bästa lilla Myra 2 år ! Grattis lillstintan min ! (:

I present av mig så fick hon två stycken godisar, ett rosa tuggben, & en "ben" grej med nå tjoffsan i.
De rosa tuggbenet tror jag liffvoffen tyckte om, för det tog slut på bara några minuter. Haha.


Cyklade med Myra till Mobackes för att köpa hennes presenter (ja hon fick se vad jag köpte till henne) men de tror jag inte spelar någon stor roll för lillstintan inte. hihi.



Idag har jag förövrigt varit duktig & pluggat undan lite mera, sammanlagt på hela den här helgen & idag har jag nu pluggat undan sex uppgifter, håller på att göra den sjunde, men den fördjupar jag mig i, ska även hugga i VG & MVG frågorna i den hade jag tänkt mig. Lite duktig måste jag ju vara någongång, intesant ? Haha!

Kan bara jag vill (:


Johnna har även varit här & pluggat hon också, skrivit tal har vi även gjort idag också till Nationella i Svenska B också, så har vi läst upp de för varandra också, riktigt duktiga är vi måste jag säga!
Man kan bara man vill, helt klart!


Idag har jag även dammsugit hela nedevåningen, bäddat mammi & pappi's säng, jag har plockat undan i köket/vardagsrumet, samt så har jag diskat & torkat av spisen. Ja, vad ska man säga? Jag har då hunnit med en massa saker idag, & jag måste erkänna att jag är stolt över mig själv! hihi.
Har även hunnit plugga (som jag skrev lite ovanför här också) sen har jag även hunnit med två stycken hundpromenader också, ååh.
Ibland bara kommer all engeri på rätt ställe på rätt dag.
& Jag känner mig lugn, glad & sansad, kan inte bli bättre (bortsätt ifrån huvudvärken som har förföljt mig hela helgen...)


Nu ska jag sluta skriva för att nu ska jag käka! hihi

Tjingtjing / L

Av Lindah - 3 maj 2010 00:32

          


Vissa personer som bor lite längre bort än andra personer saknar jag...
Denna person saknar jag ganska mycket, det är Carro eller Indiana Jones.
Det var riktigt längesen jag såg henne nu, vilket verkligen är synd!
För jag saknar henne så sjukt galet mycket så de finns inte!...
Carro är en av de mest underbaraste personer som finns, hon lyssnar & förstår, finns alltid där när man behöver henne.
Hon är en av de personer jag vet som kan lysa upp ett helt rum med hennes energi & leende.
Att jag bor en bit ifrån henne hatar jag ganska så mycket faktiskt, nog för att avståndet emellan vänner inte ska spela sån stor roll så gör det tyvärr det..
För att åka måste man ha pengar & allting därefter..
Men vännen, jag lovar dig, innan denna sommar är slut så ska jag ha träffat dig, minst en gång, jag måste få träffa dig.
Jag sitter här i Bollnäs & saknar ihjäl mig efter dig vännen!

Du är bäst <3

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards