Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Lindah - 23 maj 2010 23:09

Oj, det käns som att det var ungefärt en hundra år sedan jag skrev här, har haft lite fullt upp & inte suttit vid datorn så mycket, så förlåt för riktigt dålig uppdatering! Inte med mening.. Hehe


Men lite av de som hänt sista tiden är väl att jag & mina projektarbets vänner har visat våran film för Skolsociala Teamet. Jag var så nervös när vi skulle gå in & visa filmen för dem, min mage höll på att vrida sig en miljon varv kändes det som.
Händerna levde ett eget litet liv (kändes som om jag var en kärring på 97 år, mina händer bara darrade..)
När filmen var slut så började dom kommentera den, & det vara bara bra kommentarer, inte en enda negativ kommentar, vilket fick mig att nästan vela flyga ut ur stolen!.. Hehe, de känndes ganska coolt att bara ha fått så bra kritik vi har fått, ingenting negativt alls!
Men i försig så är det ju en vädligt bra film, gjort av några väldigt bra personer så den kan inte bli mer än bra.

hehe.


Sen har jag varit med Johnna, vi åkte ut till en badplats & pratade i en massa timmar, jag känppte lite kort där :

   





Sen har jag varit med mor & far min, dom fick för sig att dom skulle ut i skogen för att se om dom hade chans att se björnar, så jag följde med ihopp om att se björn..
men nej, inte såg vi någon björn inte, men kul hade vi iaf, de är nog huvudsaken de antar jag, att det går att skratta & bara vara knäpp  utan anledning. haha !
Här är två små bilder ifrån skogen iaf, tyvärr utan björn på..



   



Just nu så sitter jag i mörkret ute på våran inglasade altan, ganska så mysigt att sitta här själv med datorn, men nu börjar det faktiskt bli kallt åt mina "små" fossingar.
Ska alldeles snart röra mig inåt för att snart krypa ner i sängen, det är skola imorgon trotts allt, om det ändå vore "sommarlov" nu så vore jag då allt glad faktiskt. Hehe.


Jag har  börjar fundera mycket å studenten & allting kring det nu, jag vet inte om jag längtar efter studenten eller inte, allting känns så långt bort, fast ändå är det närmare än vad det aldrig har varit tidigare...
Det känns lite läskigt faktiskt, nej nu ska jag sluta tänka & börja närma mig sängen käns det som.


Idag har min hjärna gått på högvarv, vilket jag inte har haft riktig ork till faktiskt. Men men, det som inte dödar en gör en bara starkare sägs det, å de tror jag på.
För det är ju så, det jag har varit med om, har gjort mig starkare, de har gett mig så mycket mera styrka än vad man trodde att det skulle ge då.
Så nu ger jag upp skrivandet för ivkäll & försöker bättra på mig med bloggningen nu fram över!


Tjingtjing / L

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards