Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Lindah - 8 maj 2010 21:23

Idag väckte Micke mig, lite förvånad jag blev, han skulle köra far min & några till ner till Mackmyra för att provsmaka deras fat..
Så då tyckte visst Micke att jag skulle säga hej till honom tidigt på morgon..

Men när han åkte så somnade jag om en liten stund, skönt skönt ! (:


Idag har jag inte gjort så mycket, suttit famför ett data spel i ca. 4 timmar (jag fastnade totalt...)

Sen har jag grattat lillasyster i förskott med familjen.


Just nu sitter jag här & väntar på Johnna, vi ska till Gävle & kika runt på Crusingen, rikigt mysigt. Hoppas att det är en massa bilar där, de skulle göra mig glader (:


Grattis Ella & Tobbe till lillbebisen! Han är så söt så ! Stort grattis till er!


Just nu håller jag tummarna för Jennipher, hon har åkt in på BB nu, hoppas allting går bra för dig & att bebben inte tar allt förlänge på sig :)


Tjingtjing / L

...

Av Lindah - 8 maj 2010 00:35

P e o p l e = S H I T

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards