Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Lindah - 1 december 2009 23:00

Idag går alla gratulationer direkt till Nathalie Jonsson som blir 18 Decembrar! Grattis till dig!


Skolan idag då, vanlig dag fast lite roligare på Lunchen.. haha! Alla vid bordet sitter & äter, ställer sig upp så att bara Nathalie satt ner, sen sjöng vi OP:are så fint vi bara kunde för henne, & verkligen klar gjorde för hela matsalen vilken Nathalie det var. Tror hon skämdes lite över oss, men hon gillade det nog! hihi.
Efter skolan så gick jag till KRIS & satt där en stund, kände att det var ett tag sen jag faktiskt visade mig där, så kände att jag lika gärna kunde sätta mig där & vara lite social med dom där & prata bort en stund. Trevligt var det precis som vanligt.


Sen blev det min klassiska Tisdagssak att göra - Gå ut med hundarna. & precis som förra veckan så fick jag sällskap utav Josefin.O & Josefin.M + Micke denna gång. Super trevligt & mycket prat som vanligt. Så trevligt med sällskap när man går ut med hundarna, de liksom lättar upp ganska mycket tycker jag, att bara prata bort tiden med någon, ja de är härligt som bara den!


Klockan åtta satt jag som vanligt bänkad framför TV apparaten & kollade på Ugly Betty, lika bra som alltid! Sen klockan nio satt jag kvar på samma ställe för då är det ju Desperata Hemmafruar vilket jag inte heller vill missa. Så jag satt framför TV'n i två timmar & bara stirrade rakt in i den & kollade på sjukt bra TV serier som man bara måste följa om man heter Lindah! Att jag fastnat vid dom bara blev av för tre år sen när min dåvarande kille kollade på desperata hemmafruar, sen fortsatte jag, sen fastnade jag i det.. Haha. Så jag har honom att tacka för mina nördiga tisdagar! Hahaha!

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards