Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Lindah - 19 december 2009 16:29

just nu sitter jag i sängen på mitt rum & fryser röven av mig! Sitter inlindad i mitt täcke, men det hjälper då inte mycket, för det är lika kallt ändå tycker jag.. Kanske jag borde ta på mig en till tröja eller nå? Hmm, orkar inte leta en, så får nöja mig med mitt täcke, de är för övrigt jätte gulligt! Grönt med vita blommor på, så fint så!


idag vill jag vill Söderhamn för att se Raubtier, men det blir väl inte av.. Tyvärr så är det inte speciellt många av mina vänner som delar min musiksmak, mina vänner lyssnar på mycket mera neutral musik än vad många tycker att jag gör. Lite synd, för det hade vart sjukt häftigt att se dom live, men själv åker jag inte dit...
Antar att jag nu måste lära några av mina vänner att lyssna på bra musik, för såhär kan det inte fortsätta, kommer det en asbra grupp hit i närheten så ska man liksom bara gå, ingen tvekan om saken & då ska man också ha någon att gå med som delar ens musiksmak, men tyvärr så delar jag den mestadels med mig själv för tillfället. Trist men sant.


Jag är trött & gäspar hela tiden just nu, morgonfrisyrer är bara uppsatt i en knut bak på skallen, pyjamasbyxor & en T-shirt är dagens kläder, plus ett par strumpor. Så får dagens klädsel se ut, bekvämt om något iaf, hur skönt som hellst. Jag älskar dagar då jag bara kan slappa & se ut hur fan jag vill, utan att bry sig i allting. Men om jag tänker efter lite, så är faktiskt alla mina dagar så.. Jag är ganska slapp av mig i vardagen ute bland folk också. Sover jag längre än vad jag skulle så är det bara upp ur sängen, ta do närmsta byxorna på golvet & på med dom, hitta en skön stor tröja att ha, sen håret sätter jag bara upp eller så låter jag det bara vara mogonfrisyren hela dagen. Många dagar blir det Mjukisbyxor också, hur skönt som hellst. Kan inte förstå mig på folk som inte använder mjukisar för att dom inte tycker att det är fint att ha bland folk. Det är väl skit samma! Hur underbart skönt är det inte att ha mjukisar på sig då ?! Juste, alldeles för skönt för att välja bort dom! hiihii


Mamma & jag har bakat pepparkakor idag, kom på att jag hade degen kvar som jag fick utav Marcus som han bakade själv (min storasysters pöjkvän). Hur snällt är inte det då ?! Att ställa sig & baka en deg bara så lilla jag skulle kunna åka hem & verkligen bara goda pepparkakor! Tack Marcus för degen, väldigt snällt av dig! Hihi

Idag händer ingenting, ska väl gå runt hemma & deppa över att jag inte kommer att se Raubtier live ikväll då.. Fan jävla skit! Jag som verkligen vela... Men men.. Ska väl försöka pigga upp mig själv på något vis nu, hur vet jag inte, men kommer väl på något så småning om..


Hiihii KRAM!

...

Av Lindah - 19 december 2009 00:55

Jag uppdaterar imorgon eller inatt om jag inte kan sova.
Just nu är det duschen som väntar, sen kanske jag ligger i sängen i en miljon år & bara lyssnar på musik samtidigt som jag rensar mina tankar eller något. Kanske jag passar på att drömma mig bort en sväng också.
Hur som hellst så är detta den enda uppdateringen by them moment.
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera den här veckan, men jag sover hela tiden känns det som, jag är trött hela tiden, jag somnar tidigt, sover bra, sover över, halvsover i skolan, kommer hem ifrån skolan & somnar... Jag fattar inte vad det är med mig. Kan knappt kolla på en film utan att nästan somna. Det är sjukt, det är drygt, det är jobbigt, jag hatar det! varför vara trött hela tiden för när det finns annat att göra, jag hat ett liv, men ibland verkar det inte som att mitt liv är på play, utan mitt liv står på pause eller "hold" & det hatar jag..
Men men, nu säger jag Godnatt för denna gång!

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards