Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Lindah - 29 december 2009 00:32

       

Jaa, vem gillar inte cam bilder i dagens samhälle? haha!

Jag har tråkigt, men en idé slog mig nyss, men om jag nu gör det som jag kom på helt sådär huxflux i min idé så får vi se hur allting går till.. Hmm, tänka massvis nu blire iaf! haha!
Kanske dags att sova snart, eller enligt mig själv så borde jag redan sova, men jag kan inte sova... Vet inte varför, bara kan inte just nu. Är verkligen alldeles för pigg för de känns de som just nu.. Klockan är 01:41 för tillfället...
Kanske beror på att jag sov jätte länge idag? Jag vet inte faktiskt, men men. Bara hoppas att det inte blir en vana igen, & sen blir som förut att jag inte kan somna.. För då dampar jag som bara den, de är en sak som är säkert..
Jag känner mig lite glad, men samtidigt inte alls glad, varför vet jag inte. Humöret spökar med mig känns det som, & det har verkligen spökat med mig på senaste tiden... kanske beror på att jag inte snusat på vad som känns en evighet nu, eller så är det något annat som jag inte har en aning om vad de skulle kunna vara...


Tror att jag ska lägga mig i sängen snart & dra igång en film, för att sedan hoppas på att somna under filmens gång.. Hihi. Imorgon (idag) så ska jag nog även sätta upp tretio självlysande stjärnor i mitt tak. Jag vet att det klassas som barnsligt, men jag bryr mig inte. Det är gulligt enligt mig, & det ger mig någonting att kolla på när jag inte kan sova & tankarna försöker röva bort mig. Så enligt mig är det någonting possitivt & sött(sen får ju du ha den åsikt du vill om det.. Haha)
Just nu har jag bara någon enstaka stjärna uppe i taket ovanför sängen & har haft det i snart tre år tror jag.. Så varför då inte fylla på ?:) haha!


Nej nu ska jag då inte skriva mera, nu ska jag kolla på film, hålla tummarna på att jag får som jag vill, sen ska jag prata med personen jag behöver prata med, sen ska jag kanske åka iväg en sväng om allting går som planerat.. Tror jag måste öva på mina Puppy-eyes innan jag somnar också.. haha!

Imorgon (idag) kanske jag ska färga håret på Zannah också om det blir som vi sagt, så trevligt så ! :)

Men som sagt, hejdå nu föfan!

Ovido - Quiz & Flashcards