Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Lindah - 11 december 2009 23:50

Idag har varit en av mina bra dagar, helt klart!
Igår somnade jag vid klockan ca. halv sju i fotöljen, vaknade vid nio, gick då & borstade tänder & gjorde mig klar för sängen, hoppade i säng, somnade vid en halv tio-tio, hur underbart som hellst!
Vaknade dock lite sent för att hinna upp ur sängen fort & göra klar mig för skolan imorse, halv åtta vaknade jag till ungefärt, men var på skolan en minut över åtta så helt sen var jag inte, bra!

Vi sjöng Lucia sånger & hade det bra, sen blev det kolla på Lucia firandet som skolan ordnat, Esteterna kan dom, bra som bara den var dom!
Sen blev det mer Lucia sång med klassen, fast jag var lat & låg på ett bord i skolan & sjöng lite halvhjärtat, sånt måste man också få göra ibland, hihi!

Sen hade vi PA vilket gick väldigt bra om man frågar mig, fick lite gjort, så nu jäklar är vi snart framme med kameran & filmar som några riktiga nördar! WOOHOO!

Sen efter skolan gick jag hem som vanligt, kollade på tv'n, tog det lugnt , pratade med föräldrarna mina & åt lite mat.
Sen begav jag mig till Emelie, var med hon & Mikaela, kollade på IDOL finalen, satt där helt spända & hoppades på Calle, tror ni att han vann eller? Nej just det, han kom tvåa - STOR BESVIKELSE!

Erik gråter som en liten bebis, han är inte mogen för det som Calle är, & Calle har verkligen utvecklats under den tiden han har varit på IDOL, så han förtjänade det hela mycket mera än vad lilla blonda fjoll Eric gjorde.. Känns lite som om att alla små fortisar kommer hata mig för att jag verkligen skrev det, men då får dom bli det, men thats how i feel. Hihi.

Men hade iaf en jätte trevlig & mysig kväll med Emelie & Mikaela, så det bockar & bugar jag för. Tur att jag inte stannade hemma & tråkade bara.


JUSTE! Sen idag så duschade vi Mack, lillhunden, eller jaa- hunden som höll mig vaken för att han hade kåtslag på Myra, Tiken i huset.. Haha!
Nu ska ni få se fulbilder på Mack! Stackarn, tänk om han förstod att dom kom upp här, oojoj..

Mack i Badkaret & ser lite allmänt söt ut & blöt är han då ! Hihi

  

Mamma tvättar Mack lite granna& sköjer av honom

     

Mack mack mack

 


Efter duschen blev det bus-hund!

 

   


Bilderna är inte dom bästa, & dom är oredigerade - Gillas inte! Får fixa det & slänga upp nya fräscha bilder sen. Hihi

Slänge ut en sötbild på mig & Mack med, bara för att visa att vi kan vara söta tillsammans också! haha

 

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards