Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Lindah - 26 december 2009 01:14

  Jag har kommit på en sak, fötter är den fulaste kroppdelen jag vet tror jag!
Lillasyster satt & målade mina tånaglar rosa idag, helt plötsligt började jag kolla på mina fötter (typ spana in dom) & då insåg jag hur ful dom verkligen är!
Dom är ju hur fula som hellst! & min stortå är ju super fet jämfört med dom andra tårna..
Men en annan kroppsdel som är ful (som inte alla har) det är Pungen! Hahaha, den är väl riktigt ful den, bara händer & dinglar lite, hahahaha, sen har vi ju snoppen också, inte heller så söt. Sist men inte minst är naveln, bara för att det finns så sjukt många olika typer utav navel, ingen av navlarna är speciellt fina tycker jag.Haha

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards