Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Lindah - 13 december 2009 21:45

Lördagen spenderades i Gävle med min storasyster, gick & handlade julklappar, fikade, hade det allmänt trevligt. Hittade vad jag sökte, men ångrar mig att jag inte köpte fulmössan jag hittade! Jag vill verkligen ha den nu när jag tänker efter, dumma dumma dumma mig som inte köpte den! Den var så ful att den blev helt underbar!... Men men, kanske jag ber Sandra köpa hem den åt mig så hon får penar av mig sen, vem vet, men jag tror det blir så faktiskt.. hihi.
Sen tog vi bussen hem till henne & Marcus, dom där två började att baka glöhöpper. Mums!
Sen lagade vi Taccos, efter maten så kom deras granne André över, vi spelade sällskapsspel till halv två eller halv tre.. Så noga kollade jag inte tiden, men trevligt som bara den var det. Det blev en liten snuskig version av Alfapet ett tag, men sen gick det inte med så många snuskiga ord till.. Haha kul var det iaf! Sen blev det Med Andra Ord, det är ju verkligen hur kul som hellst! Det var antingen André eller Marcus som skulle förklara Vardagsrum för Sandra, sa inte köket som vi sitter i nu, inte hallen, inte sovrummet, sen skrek Sandra - WC! hahaha! Vem skriker WC istället för Toalett? Hmm, inte vet jag någon annan än min syster, men roligt hade vi åt de! Haha. Sen avslutade vi med några rundor Sjuan & Neger å President.
Hade de verkligen trevligt & roligt, Pratade även med Sandra om sånt man inte pratar om med alla, känns skönt att ha en Storasyster som tycker lika & har sett saker ur mitt perspektiv som ingen av mina vänner har gjort.

På Söndagen var jag trött, låg på madressen nedanför TV'n & kollade på den innan dom skulle köra mig till station för att jag skulle ta tåget hem. Så Tack Sandra & marcus för en trevlig helg, har haft jätte kul! Måste göras om tycker jag :)


Juste! Glad Lucia eller nå på er alla, eller nå ..

Presentation


Linda Maria Jonsson är mitt fullständiga namn. Jag bor i en liten men mysig etta i Bollnäs. Jobbar inom vården - anställd som tim vikarie.
och här skriver jag allt som faller mig in, på gott och ont.
Enjoy

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards