Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Lindah - 20 december 2009 01:16

Nej nu  hoppas jag på att John Blund kommer & hälsar på mig & myser en stund så jag kan somna sen. Behövligt kan jag säga.
Manson kan komma han också, så kan vi mysa alla tre! (inte mig emot då..)

Men kommer Manson så ska han få sjunga en nattvisa för mig medans John Blund ger mig någonting så jag somnar, de låter bra, riktigt bra.
Så nu ska jag bara lägga mig i sängen & vänta på mina två män!


Just nu vill jag bara hälsa världen en liten sak:

- Eat Shit And Die !

Känner mig inte så trevlig just nu, men det behöver man inte vara heller när man sitter på sitt rum & är på dåligt humör heller, så de så!

Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards