Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Lindah - 24 december 2009 01:07

Sitter här med handduken runtom mig, håret är så blött så det bara nästan rinner, men är man nyduschad så är man..
& det sägs att det är jul nu, nog för att jag har svart att tro det, men det är faktum..
Fick en gnutta julkänsla när pappa kom in med Fårepölsen, luktade himelskt! & smaken, den går inte att beskrivas faktiskt, det är en sån smak som bara måste upplevas! Men jag kan ju säga att mina smaklökar dansade då en fin rumba eller en salsa eller kanske till & med Line dane med en gnutta balett, haha! Finns ingenting så gott som fårepölse, & den i år smakade då utomordentligt bra! Mumma säger jag!
Så denna jul blir nog en lyckad jul trotts allt tror jag. Pappa bad mig skriva ner några saker jag önskade mig i julklapp av han & mamma, men faktum är att jag vet inte vad jag önskar mig! Så skrev ner lite vanliga saker som man önskar sig av nästan vem som hellst typ.. Dom har inte köpt en enda julklapp åt mig,dom tycker att jag är så svår att hitta på något åt, kan inte förstå dom, men iofs så har ju inte jag uppfattat mig ifrån någon annan persons synvinkel eller nå, så kanske jag är svårt att hitta saker till.. Men men, något blir det iaf som jag får, tur det för annars skulle jag tagit tillbaka mina julklappar faktiskt! haha!


Nej nu ska jag bara säga God Jul & Gott nytt år! Hoppas att alla får en trevlig julafton med mycket god mat.
Jag ska bänka mig vid Kalle Anka som vanligt, julen är som bäst med Kalle Anka tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards