Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Lindah - 4 februari 2010 21:46

Just nu sitter jag i min säng & börjar känna mig lite trött, vilket känns skönt. Ska sitta uppe ett litet tag till, sen blir det sängen iaf (:

Idag har jag varit i skolan, Torsdagar är sköna fast det är en 8-16 dag. Men dom går fort! Har samma lektion fram till lunch, efter Lnchen har jag bild, sen engelska B, bara bra ämnen tycker jag (:


Efter skolan idag så åkte jag & Mellgren till Albert & Herbert & köpte oss en varsinn pulka som vi ska åka på när vi åker till Fjällen på Torsdag. Trevligt trevligt. Det blev en röd räser, vrålåket alltså ;) haha!
Sen åkte vi vidare till Mobackes för att köpa en vi-tänker-på-dig-blomma till våran Engelska B lärare som kan behöva det just nu, sen åkte vi även till Dollar för att köpa Kruka till den å så. Kommer bli så bra, hoppas bara att hon blir glad över den också ! (:


Imorgon har jag & några flera bestämt att tag sovmorgon en timme ungefärt, för vi fick komma lite när vi vela till Engelskan, så vid nio tide tyckte vi var en bra tid att börja. Så ska då skriva en "uppsatts" typ. Hoppas det blir bra, annars kommer då lilla jag att dampa som bara den faktiskt :) Haha!


Ska även visa min Lärare Nina imorgon hur duktig vi har varit med att spela in en Scen till våran projektarbets film! Hoppas hon gillar den, Scenen är faktiskt ganska stark, den blev så bra, är så sjukt nöjd med den! :) Det tror jag även att Emelie & Micke är faktiskt! Vi är så grymma alltså!


När pappsen kom hem så pratade jag lite med honom, om studentbalen, champangefrukosten, om skolan & lite annat allmänt prat. Han hade missuppfattat mig när jag ringde & väckte honom, han trodde jag hade haft en hammare ;o Sikken en alltså! haha!
Sen följde jag med mammsen & pappsen å handlade lite. Jag köpte mig en Jordgubb & Vanilj Yoghurt, Mumms! Go frukost imorgon alltså (:


Ska även lämna in datorn nu när jag får tid till det. Den har börjat krångla lite, så lika bra att lämna in den innan jag kvaddar den totalt faktiskt... Den har börjar krånga lite med ljudet, internet anslutningen & sånt. Så lika bra att få en Hälsokontroll på min Sambo innan han blir allt för sjuk, kanske obotligt sjuk :O De skulle inte funka! Jag skulle bli ledsen & annordna en begravning för de närmsta personerna, skulle kännas nödvändigt! Haha skämt åsido..


Slog en pling till min söta lilla faster idag, för en liten stund sen Frågade om hon vela hitta på någonting med mig i Helgen. Så jag ska åka till henne imorgon & sova kvar tills på Lördag. Ska ut & ragga runt i nybilen, finfina RAV 4 dom har ;) hihi! Kommer bli trevligt, får låta Janne heja åt mig i Bandyn också, för han ska på den imorgon. Men med tanke på Bollnäs senaste vinst så vinner vi nog, vann ju emot Katrineholm med 14-0 så Bollnäs kan om det bara är så ;) (även fast Katrineholm inte är så spec bra, men men!)


Nej nu ska jag sluta skriva just nu, skulle kunna skriva en massa mer, men inläggen blir så himla långa då! hihi.

Ovido - Quiz & Flashcards