Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Lindah - 11 februari 2010 10:38

Just nu sitter jag i sängen, har nyss ätit frukost (:
Sitter & lyssnar på musik, ska snart börja packa .

Johanna sitter & pratar, hon har fin morgonfrisyr alltså ;) Hihihi !


Måste börja packa klart typ snart, sen ska jag ner på banken en sväng också.
Sen ska jag svänga in på skolan & begära en kråka av lärarn på papper.
Blir nog bra det.
Men nu ska jag klä på mig, & sedan så ska jag börja packa så att det är klart iaf :) hihi!


Blir ju att åka till fjällen idag, riktigt roligt (:
Men kommer dock få sitta i en buss i 6 timamr typ. Men det funkar de också :)

Bajsbajs!
För er som har mitt mobilnummer så kan jag nås där :)

Ovido - Quiz & Flashcards