Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Lindah - 9 februari 2010 17:50

Gräddkrig är ju roligt, jag tröck upp semlan i min lillasysters ansikte & hon tog bort grädden ifrån sen sen & kletade det i mitt ansikte, jag börjad självklart att asgarva som bara fan! Hahahaha.
Sen när jag kom in i köket igen efter att ha tvättat bort allt kladd i ansiktet, så kletade jenny grädde på mamma, & mamma blev sur som fan, så mamma började "bråka" med jenny, sen hade mamma ner jenny på golvet, hon sparkade undan mammas stol när hon skulle sätta sig, så mamma & stolen ramlade ner på golvet, det såg riktigt roligt ut.

Mamma tog tag i lillasysters hår & sen blev det mera fight på golvet.
Riktigt roligt måste jag säga (:


& min lillasyster är riktigt äckligt lättlurad. Hahahaha! Tänk att hon går på allting man säger, det är väldigt underhållande måste jag säga faktiskt (:


Praktiken idag har gått bra, fått vart på provtagningen idag, även jag fick ta
prover, hur roligt som hellst ! (:
Den första personen jag fick göra det på var en gubbe, en snäll sådan, det var han som frågade min handledare
- Ska inte den unga fröken få sticka? Hon ska väl ha någen att prova på.
Så då blev det att jag tog ett venprov på honom. Lite seg hud att sticka i, men det gick väldigt bra.
Fick även sticka ett flertal efteråt, riktigt roligt faktiskt :)

Sen fick jag även vara med på pace maker kontroller, riktigt roligt det också, nog för att jag inte fattade så mycket, men har varit roligt att varit med på (:

Imorgon blir det mera roligt att se fram emot, ska vara med på gastoskopi eller vad det nu än heter, rikigt roligt ska det bli faktiskt, sen var det en massa annat spännande som jag får vara med på imorgon (:

Min handledare ska även se till så att får vara på labbet en dag, sen idag så frågade hon om jag vela vara på akuten någon dag. Så den 26 & 27'e så är jag på akuten, riktigt spännande!


Det känns som att jag verkligen kommer att trivas där jag är, allting känns så bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards