Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Lindah - 7 februari 2010 00:14

Igår efter skolan gjorde jag detta :

- Var på stan med Josan & Micke, kollade runt & fikade, köpte mig en tjocktröja som jag tre sekunder sa innan att jag inte skule köpa.. hihi! Men den var billig (a)
Hade de jätte trevligt på stan måste jag säga, skit kul (:


Sen efter det vandrade jag hemåt, slängde en massa saker i min väska, sen så kom min faster med Nybilen & hämtade mig. Åkte hem till hon & Janne, käkade, spelade kina schack & hade det trevligt som vanligt. Gick ut med hundarna & pratade om lite allt möjligt. Hur mysigt som hellst :)
Sen efter ett tag blev det natter, alltid lika skönt att sova när man har varit småtrött hela dagen :)


Så med andra ord har det vart en helt kanonbra fredag! :)


Idag så vaknade jag av mig själv hemma hos faster, halv elva tror jag klockan var (?) gick ner & käkade frukost, klädde på mig, tvättade håret & så, sedan åkte vi vidare till Söderhamn & kollade runt. Det var trevligt (:
Jag hittade inget speciellt jag vela ha, men faster hittade lite småplock som hon skulle ha iaf :)
Sen blev det hemfärd, hem till mig.

Har haft en jätte mysig helg med min faster, precis som vanligt måste jag säga :) <3


Sen när jag kom hem käkade jag min maxmat, sen somnade jag på soffan ett tag, måste närmare vart tvp timmar eller något (a)
Skönt var det iaf :)


Melodifestivalen är ett ämne som säkert toppar alla blogglistor just nu (det förvånar mig inte heller)... Men hallå, var är Sverige påväg egentligen? Hur dåliga bidrag var det inte ikväll då? Bara därför Lady Gaga har slagit igenom med en massa disco låtar i radio & över allt betyder det inte att det är sånt stuk som kommer att slå igenom på Eurovision (!) jag får bara lite DAMP när det gäller sånt..
Varför inte pröva en bredare musik istället för dunkadunka bajsbajs! ...
...ursäkta min omogenhet men jag blir bara arg & förbannad..
Sverige kan bra musik, men vi visar det allt för sällan & det är det som jag mig förbannad!..

Nej nu ska jag sova så jag orkar åka kliva upp imorgon, har en fin bilfärd framför mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards