Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Lindah - 25 februari 2010 23:08

Jag & Anso var på ljusparty idag ! Mycket trevligt & vi köpte världens godluktande ljus! Ett av ljusen luktade man, verkligen man! Hur gott som hellst lukade dem! Sen köpte vi även Bambu ljus, luktade så fräsht & gott så de finns inte!
Synd bara att dom inte kommer förens en om ca. 2-3 veckor, jag vill att det ska lukta man i mitt rum nuuu! Haha (:


Hade iaf jätte roligt & skrattade en hel del, riktigt bra slut på dagen måste jag säga. Men kan man ha mer än roligt med Anso? Neej, skulle inte tro det va! :)


Dagen för övrigt har också varit bra, har gått hur bra som hellst på praktiken, just nu är jag bara lite nervös inför helgen.. Ska vara på akuten imorgon & på lördag. Känns lite nervöst men ändå hur roligt som hellst !

Det är verkligen jätte roligt att få springa runt & se en massa olika saker på sjukhuset, jag är så nyfiken av mig så jag trivs som fisken i vattnet när jag får vara med, kolla på, fråga & göra nya saker. Hur roligt som hellst måste jag säga :)


Jag är jätte glad nu! Meddlemmarna bara rullar in på KRIS just nu! Tror det är 117 st nu i Bollnäs, underbart ! :) & vi var den första föreningen i Sverige som nådde vårat Meddlemms mål, helt underbart ju! Åååh, är så glad att det går bra för KRIS. Ni som inte varit i lokalen & träffat allt folk, samt ni som inte är meddlemmar borde verkligen ta & kika in & bli meddlem, det är hur roligt som hellst, & folket där är oslagbart! (:
Så välkommen in! (vi håller till breve Solariet på Gärdet!)


Just nu känner jag mig lite trött, normalt vis brukar jag ligga i sängen & försöka sova nu, men kände att jag kunde vara uppe lite längre idag med tanke på att jag börjar kl.13.00 imorgon.
Men ska iaf alldeles snart sussa hade jag tänkt, lika bra att sova så att man är utvilad tills i morgon när jag jobbar till ca. 21.30 - 22.00 någongång, vet inte riktigt säkert men någonstans där iaf..


.. Synd att jag även jobbar på lördag, annars hade jag kunnat följa med till Mellansjö till lillstugan & kollat där medans pappa ska skotta taket & fixa lite.. Vill verkligen dit, det är så mysigt där så de finns inte!
Men får ta att åka dit i sommar & bo strömlöst, hur mysigt är inte det då?
Slippa bry sig i datorer & all annan skit, ska allt försöka dra ihop ett litet gäng & åka dit å bara må bra, skulle verkligen vara mysigt tycker jag iaf :)

Hoppas bara någon vill följa med mig dit, hihi.


Nej nu känner jag att det blir en film för min del iaf, så Godnatt folket!
Tjingtjing!

Ovido - Quiz & Flashcards