Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Lindah - 5 februari 2010 10:11

Sitter i skolan just nu, har med mig min Sambo, så utnyttjar de lite grann för att ha någonting att fördriva tiden med (min sambo=min dator) för er som kanske missuppfattade det hela. Jag vet ju inte hur smarta ni är liksom (;


Sitter & lyssnar på musik just nu, har även sprungit runt & letat efter Diddi hela tiden typ, hon är bortblåst eller nå, helt försvunen. Blir allt till att våldgästa hennes nästa lektion då, för annars blir jag, några till & denna blomma ledsen..
Jag tror faktiskt att blomman blir ledsnast faktiskt. Stackars lilla sate om den inte får komma hem till där den nu ska vara. Hihi!


Det var väldigt skönt att sova inatt/morse. Tog ut lite extra sovmorgon nu när jag ändå fick göra hur jag vela med min första lektion, riktigt skönt faktiskt.
God frukost fick jag också med tanke på att jag köpte en Jordgubbs Yoghurt igår när jag var & handlade med mammsen & pappsen. Hihi!


Nej nu ska jag låta min sambo sova en sväng, tror att han behöver det, Lillagubben börjar bli trött, måste få ladda batterierna en sväng, blir en lång dag idag annars för pluppen.


Av Lindah - 5 februari 2010 00:06

Ska knoppa alldeles snart, fastnade med att göra om Bilder sen i sommras på sötaste Myra . Hon är verkligen en myshund, en hund man inte kan mera än att älska.
Så nu tänker jag slänga upp bilder på en av världens mysigaste & sötaste hundar, samt en av de mest älskade voffsingar (:


                   

Ni måste ju hålla med om att hon är väldigt fin, hon må va stor, men enligt sig själv så är hon en knähund faktiskt.
Så söt så, älskade lilla voffsing ! <3


Det är jag som tagit bilderna, samt redigerat dom.
Kanske inte de bästa bilder, men jag är lagomt nöjd med dem, vissa mer än andra :)

Ovido - Quiz & Flashcards