Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Lindah - 8 februari 2010 19:00

Första praktikdagen avklarad!
Hur kul som hellst måste jag säga, har redan fått varit med om en del, vart med på 5 st EKG & sen ett arbets test & lite sånt. Riktigt roligt.
Nu vet jag hur man tar ett EKG & vart alla pluttar ska sitta (:
Har även pillat lite med deras datasystem, riktigt roligt.
Min handledare är jätte snäll & gullig, pratar lagomt mycket & är jätte trevligt.
Även de andra på avdelningen är jätte trevliga, så jag tror jag kommer trivas jätte bra faktiskt! :)


Gårdagen spenderades i en bil fram & tillbaks till stockholm , eller ja, arlanda, följde med min vän som skulle hämta sin mor & fader där.

Riktigt härligt måste jag säga. Jag gillar att åka bil, så jag sa verkligen inte nej till att följa med.

När vi väl kom fram så hittade vi en massa affärer, & jag hittade mig en vinterjacka & täckbyxor för ett kalas bra pris! 800 kr, hade kostat 1600 ! :D Kan det bli bättre (?!) jackan är jätte skön, & täckbyxorna också.
Kommer bra till hands med tanke på att jag åker till fjällen på torsdag :)

Så nu är jag fjällen reday också! :D kanoners!


Fridah sitter & länkar till en massa utomlands ställen, billiga ställen, känner mig mega pepp till att åka faktiskt! :) Hoppas verkligen att det blir någonting av med det hela, annars blir jag ledsen faktiskt måste jag säga.
Men de blir något, lita på de ni ;) hihi!


Nej nu ska jag duscha, sen om inte allt för länge ska jag försöka sova, en dag på sjukhuset väntar mig imorgon, me like it ! :D

Ovido - Quiz & Flashcards