Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Lindah - 5 januari 2010 18:30

GRATTIS ÄLSKLING !!

     

idag är det din dag hela dagen, så grattis !

Av Lindah - 5 januari 2010 16:25

 

Såhär blev resultatet på gårdagens färgning & sligning, kanske inte typiska slingor som man tänker sig att de ska vara, men jag gillar det faktiskt måste jag säga..

Såå, vad tycker ni? Tummen upp eller ner? Blev inte världens bästa bilder, snabbknäppte dom bara för att ha någonting att visa faktiskt, haha (sen dog ju kamera batteriet också..)


Har sovit idag, skönt måste jag säga, men aah, jag sover varje dag så det var nog en aning meningslöst att prata om det.. haha.
Ringde storasyster & fixade med pappas födelsedags pressent, så nu är den sågott som klar, skönt att ge honom något annat än en långkallsong eller nå liknande. Hihi!


Känner mig lite enformig med mitt musikval de senaste dagarna, samma artist har sprutat ur högtalarna i säkert minst 4 dagar.. Men det är underbart, texterna gillar jag, musiken är bra & jag gillart!


Mitt blåmärke på skinkan har blivit större! & det hindrade mig ifrån att ligga som jag vela inatt när jag skulle sova.. Jävla blåmärke! Min skinka gör ont, jag tror jag måste ta bort trappen ute, eller så börjar jag gå in & ut genom min egna dörr här nere på mitt rum.. Finns ingen hal yttertrappa där att ramla & slå skinkan i inte.. så det är ju possitivt! haha


Just nu sitter jag & pratar med Malin på msn, vi har pratat ett bra tag nu. Vi pratar om allting, sånt som man inte bara häver ut sig till vem som hellst. Det är verkligen skönt faktiskt. Lutar mot att jag åker & hälsar på henne snart, skulle vara så trevligt & skönt. Så bara hoppas på att pengarna vill mig väl nu :) haha!


nu är jag hungrig, ska gå upp & se hur det går med maten!

Ovido - Quiz & Flashcards