Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Lindah - 23 januari 2010 01:41

Sorry att jag bara låter sur nu i dom senaste inläggen, men just nu är människan inte en bra sak. Jag bara orkar inte med folk, iallafall inte dom i Bollnäs.
Just nu längtar jag bara efter ett jobb & att flytta långt hemifrån för att andas utanför Bollnäs på egna fötter, där ingen känner mig.
Jag älskar Bollnäs & mina vänner här, men tyvärr så vet jag inte vad jag ska säga om övrigt folk här i Bollnäs. Dom är mest patetiska idioter (iaf dom jag stöttat på...)

Men men, nu ska jag iaf sova. Nattinatt :)

Av Lindah - 23 januari 2010 01:35

 

Tyvärr så har jag ingen bild som berättar hur less jag är (nämligen så less att jag skulle kunna döda någon känns det som...) så därför tar jag istället en bild på världens snyggaste hund som gör en av världens sötaste grimaser istället (:


Hade denna överdrivet snälla & mysiga hund inte varit så snäll som hon är, så skulle jag då fan inte tveka en enda sekund på att bussa henne på dig, det är en sak som är säkert. Just nu är jag än en gång så jävla trött på människan så det finns inte. Jag tror jag ska slänga huvudet på kudden & drömma om att jag är en massmördare eller någonting.. Allt för att rensa mina tankar känns det som just nu..
Men nu ska jag inte slösa mera dyrbar tid på idioter..


Sitter i sängen nu, ska snart slänga mig ner för att sova, klockan är trotts allt 01:39 just nu. Ska vara uppe, klarvaken & på UK 14.00 idag så lika bra att sova en sväng också så jag är pigg (:


Så antar att jag slänger mig i sängen nu & sover en jävla massa länge & drömmer fina drömmar (:

Ovido - Quiz & Flashcards