Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Lindah - 19 januari 2010 23:45

Jaa, fy skäms på mig! Jag har inte varit inne här på vad som känns hundra år eller nå.. Har bara varit mycket nu, mycket med skolan, sen har jag inte data nördat så mycket som jag gjort innan heller, känner mig nästan duktig ju :) haha!
Tänkte bara skriva lite snabbt här innan jag hoppa ner i sängen för att sova..
Fick iaf reda på praktik platserna idag, kors i taket så fick jag mitt förstahands val, OM jag blev chockad då! Haha. Så nu ska jag vara på sjukhuset i fem veckor, dessto mer jag tänker på det, ju mer pepp blir jag också!
Måste verkligen tacka min storasyster som peppade mig att välja sjukan, de känns sjukt bra nu måste jag säga. Så tack syster yster stor för att du fick mig att välja det, jag är mäkta pepp nu! (:


Min näsa rinner som en kran, rinner lite ur mina ögon också, förkyld - igen!... Sist var på jullovet, & redan är skiten tillbaka... Suger som fan! men men, bara bita i det sura äpplet & se glad ut eller nå..


Men nu ska jag sova, skriver mera imöra!
PUSSPUSS!


 

Ovido - Quiz & Flashcards