Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Lindah - 29 januari 2010 02:17

Bilder som jag just nu får ett leende på läpparna av,
Bilder med Minnen & Många SKratt bakom .
Minnen är bland det bästa jag har, & jag förvarar vartenda minne djupt i mitt hjärta.


                                 

Av Lindah - 29 januari 2010 01:49

Full rulle hela dagen käns det som. Först skola, sen KRIS, sen hem till Bengt & kollade på det som är klart på PA filmen, sen hem, efter det blev det KRIS igen pluggade där & kollade på filmer, sen nu kl.01.50 är jag hemma igen sitter i min säng, lyssnar på musik, dricker O'boy i mitt stora Zoo glas & är nöjd.
Ska alldeles strax börja städa mitt rum hade jag tänkt mig, annars blir inte mina föräldrar glad på mig..
...Så nu är det bara kämpa på med städningen & vara duktig (:


Full packad helg har jag också för den delen..

Imorgon (idag) blir det skola, sen hem, sen kolla på ett hus, sen hem igen, kanske KRIS, plugga om jag är på humör, ta det lite lugnt, packa lite, & kolla på film.

På lördag blir det tåg till Gävle, sen göra vad nu än KRIS Gävle bestämt, ska på Regions möte för Unga Kris, så ska sova över på Hotell å grejer, ska bli riktigt roligt :)

På Söndag blir det Gävle, Möte där med Unga Kris, sen tåg hem, komma hem & andas ut en liten stund, packa upp väskan, sen blir det kyrkan - Barn i fokus, några klasskompisar's projektarbete om Barncancer, ska bli spännande att se hur duktiga dom varit (:


Så ser min helg ut, jag som kände för att ta det lugnt, men men, kan vara skoj att ha någonting att göra också, träffa folk & vara social. trevligt trevligt. Bara hoppas på trevligt folk man träffar i Gävle så (: haha! Men de blir det säkert.


Nej nu ska jag städa medans jag är på humör faktiskt, tänka sig, städa tar inte emot just nu. Måste bero på klockan de? haha!

Ovido - Quiz & Flashcards