Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Lindah - 21 januari 2010 17:15

Igår var jag "arg" på mänskligheten, idag är jag trött på att vara förkyld!... Var förkyld på jullovet, räcker inte det några månader?.. >.<
Nej då, Lindah ska vara förkyld igen hon, klart de! Hon ska alltid vara förkyld, bla bla bla bla..
jag blir så trött på det!
Var iaf hemma idag ifrån skolan, sov knappt någonting alls inatt, min näsa var igen täppt som fan, jag hade ont i huvudet & i öronen, vilket jag har fortfarande...
Så skolan idag lät inte alls lockande på något sätt alls..
Så jag gick upp, sjukanmälde mig, skrev en lapp till mammsen, sen kröp jag ner i min säng igen & sov någon reservtimme (:


Just nu käns det som att jag skulle kunna gråta om någon säger något jag inte tycker om typ.. Är trött, känner mig bara sömnfärdig!.. Så är jag sur/irriterad så beror det inte på någon annan förutom Herr.Förkyldning ...


just nu försöker jag se om musikens heliga krafter kan bota mig!... Tror inte det, men försöka duger iaf?

Duscha måste jag också göra, eller så tar jag mig ett bad, får se hure blir..


Mamma har börjat bli'tt husgalen eller nå.. Haha! Hon & pappsen ska på husvisning imorgon de säger väl mycket de.. Får hon som vi vill så skulle vi nog flyttat hellst igår typ.. Hon gillar de huset & det märks faktiskt en aning, hon verkar vara nästan halvt besluten om att hon ska ha huset ... Haha..
Nästan lite roligt faktiskt. Får se hur det blir med den saken, men huset gillar hon redan..


Nej nu ska jag gå upp en trappa för att se om mammsen har en penning att låna ut till mig så jag kan köpa mig lite godis, för de skulle vara rena mirakel medicinen nu det känns de som (; Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards