Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Lindah - 20 januari 2010 22:54

Just nu känner jag mig bara arg på alla människor som finns, fråga mig inte varför, för inte ens jag vet det.. Jag satt här framför datorn & sen började jag bli arg, helt utan anledning..
Normalt eller inte vet ja inte.. Men ibland kan de ändå kännas skönt att vara arg sådär ändå...
Men men, är trött på allting just nu, har varit en sån dag idag.. Jag kan bli så ibland. Men alla har ju bättre & sämre dagar, får ursäkta mig med det..

Ska slänga mig i sängen nu hade jag tänkt, får se om jag kan somna med min förkylda igentäppta näsa inatt, hoppas då verkligen på det!
Tror fan att datorn åker med imorgon till skolan, bara för att liksom..
Ne men alltid skönt att ha den med, & ska kika in en sväng på kris efter skolan också, så kanske lika bra att ha den med så jag kan pilla med precis vafan jag vill & känner för..



Just nu kan människorasen få dö ut på tre sekunder, jag orkar inte med människor, & orkar inte själv vara människa själv heller för den delen.. Känner för att drömma i arton år eller så just nu - bara för att ungefär..

Nej nu ska ni inte behöva höra på mitt klagande.. Jag ska spara er det nu faktiskt.


Godnatt till er som ska sova, godmorgon till ni som ska upp nu !

Ovido - Quiz & Flashcards